Jump to content

Anna Clara

Loyal Members
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Anna Clara

  • Rank
    DeathSpider Embryo

Recent Profile Visitors

51 profile views
  1. Love this on many levels. What was the scope of this photo shoot anyway? Clothes advert? Resort advert ? Or just couple advert.
  2. Aw I’m melting. How could he not be nice to you! Such a devoted fan I bet he was moved as much as you were!! how does he look like in real life? Share all the details pls! xx
  3. He looks good. Not as thin as few months ago, just perfect. Love the vintage clothes too. Always a pleasure to see him out with DD. Nice to be back! Xx
  4. Also I’m impressed by the string of social events he took part in... kinda unlike him (a Grazia party?!... an Ibiza club opening???!!...)
  5. Two things: Jojo is Cat TJ is Rusty Blades. Period!
  6. Anna Clara

    HUNG

    Thank you for the explanation. Wow that was a massive drop in ratings, I can see why that happened though. Oh well GOT is over now, be nice of they did a 10-years-from-now season, TJ and Anne would love it too!
  7. I agree, I’m very happy for them!!
  8. On one hand I totally dig the punk rock look, on the other tho it’s tricky to pull it off in style. Without ending up looking like Madonna, I mean... lol x
  9. Anna Clara

    HUNG

    This series was hilarious, why did they stop it? Perfect casting... it had me in fits!
  10. I have no clue what Real Men are either, these days. I hope this documentary will tell me. TJ sounded pessimistic about the definition of Real Men given by the film industry. He probably means that timid emo metrosexuals are not and maybe will never be Hollywood’s leading men. Well I’m actually ok with that (like u Gail!) People needs inspiration from movies, it’s good to see strong characters you can draw from to get through shit in life. It’s also beneficial to watch the opposite or average characters to make u fell better about yourself, but ultimately you don’t want to imitate them. I think that in an ideal world a new type of hero would be the average guy/girl with a fair share of faults overcoming his/her own personal weaknesses. Tough job to make it look entertaining though.
  11. Can’t wait for the full documentary, it sounds very interesting.
  12. Looking tanned! What were the past 2 events?
  13. To think we could have had a Rick Grimes looking like this! (I am rather happy with Andrew Lincoln tho!)
  14. Does anyone know if TJ will be at the SDCC this year?
×
×
  • Create New...